reklama

Veriaci verzus ateisti, heterosexuáli verzus homosexuáli – referendum.

O blížiacom referende sa toho popísalo v poslednej dobe až, až. Napriek tomu som sa rozhodol, že sa pridám. Nech som aspoň raz „IN“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Za svoj život som už zažil všeličo. Napríklad takú nomináciu do riadiacej funkcie. Ako dokázala dostať masy do pohybu. Ako dokázala zdvihnúť hladinu žlči v tele. „Keď nie ja, tak ani on,“ zatrúbili na poplach.

„Keď skapala koza mne, nech skape aj susedovi,“ hovorievalo sa. Ale prečo len jedna? Prečo nie dve, alebo tri? Asi preto, že ten blbec ich viac nemal.

Nemám v sebe toľko empatie ako mnohí iní, aby som sa vžil do situácie homosexuálneho človeka alebo jeho rodiča. Mal som to šťastie, že som to nezažil. Napriek tomu sa pokúsim k tejto téme napísať pár riadkov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Človek, ktorý často nie je schopný riešiť ani vlastné problémy alebo ich vôbec nevidí, sa dokáže s nesmiernou vervou zanietiť pre riešenie problémov iných. Nevidí, alebo nechce vidieť ako sa rozpadajú heterosexuálne vzťahy v tradičných rodinách, ale už upratuje vo vzťahoch iných.

Kým homosexuáli smerujú k potvrdeniu svojho vzťahu v manželskom zväzku, klasici sa k takémuto aktu majú stále menej.

Taký závažný krok si treba dobre rozmyslieť, vraj naň nie sú ešte pripravení, pričom dva oveľa väčšie záväzky sa im už doma pletú pod nohami.

Ženy to prijímajú statočne a iba sem tam, prechádzajúc okolo svadobného sprievodu, sa im zaligocú oči.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O tom, či si chcem založiť rodinu a mať deti, sa rozmýšľať nedá. To treba cítiť. Rozmýšľať sa dá iba nad tým kedy a s kým, či máme vytvorené vhodné podmienky na to, aby sme deti priviedli na tento svet. A to nám naša vláda vytvára neuveriteľný hlavolam.

Myslím, že rozumiem požiadavke homosexuálnych párov na právne usporiadanie ich zväzku tak, ako je to v prípade heterosexuálnych párov. Čomu však nerozumiem je okázalosť na pochodoch, alebo túžba spečatiť svoj vzťah v kostole. Týmto niektorí robia ostatným medvediu službu a skresľujú skutočný pohľad na problém.

Celé mi to pripomína jedny obrovské puzzle. Puzzle, ktoré niekto vyrobil a potom rozsypal po celom Slovensku. Viaceré skupiny pozbierali jednotlivé časti a snažia sa z nich silou mocou poskladať obraz. Obraz, ktorý sa dá poskladať iba tak, že sa všetky dieliky spoja dohromady. 

Miloslav Polák

Miloslav Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mal som tu napísané, že o sebe nebudem písať nič, ale už som to mnohým, čo som zverejnil vo svojich článkoch, porušil. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu