reklama

Deti ako zbraň.

Nedávno som bol po dlhšom čase na hlavnej bratislavskej železničnej stanici. O tejto vstupnej bráne do hlavného mesta, by sa toho dalo napísať veľa.  Minimálne že nie je reprezentatívna.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

To by som asi klamal. Reprezentatívna je určite to správne slovo. Ona nás totiž reprezentuje. Možno i preto je v takom stave ako je, aby turistom prichádzajúcim do Bratislavy vlakom, vyslala jasný a varovný signál do akej krajiny to prišli.

Bolo by čo to napísať o samotnej stanici, parkovaní pred ňou. O hrdzavejúcich nepoužívaných električkových koľajniciach. Možno by aj slza vypadla, keby... .

Keby ma nezaujala skupinka ľudí, okolo ktorých som práve prechádzal.

 „On nedodržuje súdne rozhodnutie,“ započul som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznám sa, prešiel som pár krokov, zastavil a nenápadne sa otočil. Pohľad na skupinku mi moje myšlienky na pýchu nášho mesta úplne zrušil.

 Videl som pred sebou už len pár policajtov, dvoch snáď dospelých ľudí a tri deti. Dvaja chlapci silno objímajúci otca a okolo pobehujúce, ešte nič nechápajúce, malé dievčatko.

 „Všetko zle.“

Neviem čo bolo príčinou rozchodu mladých manželov. Ani ma to v podstate nezaujímalo. Videl som len tie bezbranné, milujúce deti, ktorých láska sa mi v tej chvíli zdala neopätovaná.

Nemám žiadne právo súdiť predmetných, neznámych rodičov. Nepoznám príčinu rozpadu ich vzťahu a preto by som chcel napísať len pár nasledujúcich riadkov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak skutočne milujete svoje deti, nerozvádzajte sa ako na bežiacom páse, často kvôli banalitám. Myslime na to ako tie deti milujú vás. Ako hľadajú u vás ochranu, pomoc.

Venujte im toľko času ako sa len dá a nezabíjajte ho napríklad nezmyselnými aktivitami, ktoré čo sa týka detí a rodiny aj tak nič nevyriešia.

 Nedopustite, aby ste sa dostali do situácie, že budete deti používať ako zbraň.

Miloslav Polák

Miloslav Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mal som tu napísané, že o sebe nebudem písať nič, ale už som to mnohým, čo som zverejnil vo svojich článkoch, porušil. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu