reklama

Agbar.

„Čau,“ pozdravil ôsmak Tomáš svojho spolužiaka Eda pred bránou bytovky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

„Čau,“ unaveným hlasom odvetil Edo a zívol tak, že by sa mu do úst zahniezdil aj škorec, ktorý práve len o pár centimetrov minul chlapcom hlavy.

“Oči máš vypúlené ako Derrick.“ „Tuším si už dostal novú krysu a celú noc si surfoval po internete,“ začal rozhovor Tomáš.

„Ani jedno, ani druhé,“ odpovedal Edo. „Novú myš mi prinesie Kamil až zajtra, takže počítača som sa ani nechytil.“

„Celé popoludnie som si robil úlohy z matiky a fýzy.“ „Smrtka a Macko sa asi stavili, kto nám dá na domácu úlohu viacej príkladov.“ „Niektorým som vôbec nerozumel, tak som netrpezlivo čakal na rodkáčov, kým prídu domov.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Zohrial som si večeru a rozmýšľal, ako napíšem domácu úlohu z Litiky.“ „Naša rodina - opis prostredia v ktorom žijem.“ „Po včerajšku mám chuť Hlíste nahrať našu rodinu na mobil, nech si to skúsi napísať sama.“

„Keby som tak mohol písať o Agbarovi, to by bolo.“ „O ňom by som mohol písať celý týždeň.“ „ Ale o rodine?“ „Škoda slov.“ 

„Aj moji fotrovci sa stále hádali,“ smutným hlasom pokračoval Tomáš. „Nakoniec sa rozviedli a foter sa odsťahoval k cudzej ženskej.“ „Mamka matike nerozumie vôbec a tak sa jej už radšej ani nič nepýtam.“ „Iba čo by jej rupli nervy.“

„Aspoň máš kľud,“ skonštatoval Edo.

„Kašlem na taký kľud,“ skočil Tomáš Edovi do reči. „O víkendy mám pravidelne postarané v spoločnosti ženskej, ktorú vyslovene neznášam a okrem toho musím navštevovať cudziu babku.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Už vo štvrtok mi behajú po chrbte zimomriavky, keď si predstavím, že v sobotu pôjdeme k nej na dedinu.“ „Tie jej nekonečné reči a otázky.“

„Hneď pri príchode ma vyobjíma, pooblizuje mi pol ksichtu a začne: „Frajerku už máš?“ „Ten špenát musíš spapať všetok, aby si bol silný.“ „Ruky si si umyl?“

„No čo som prasa!“

„Ja som včera fotra počul už z výťahu,“ prerušil Tomáša Edo. „Ešte ma ani poriadne nepozdravili a už sa do seba pustili.“ „Keby aspoň riešili svetový mier, ale oni sa pohádali kvôli dovolenke.“

„Vraj v Maroku je príliš teplo, v Egypte nebola dobrá strava a keď máťuška ironicky poznamenala, že nikde na svete nebude mať foter stravu ako od maminky, spustila lavínu ktorú by nezastavil ani Uzel.“ „To čo som sa dozvedel o obidvoch babkách, by dokázala spracovať iba ak Rowlingová.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Sedeli sme s Agbarom potichu v izbe a počúvali krik.“ „Agbar mi oblizoval slzy na lícach, asi ako teba tvoja nová babka a keď sa naskytla vhodná chvíľa, sme sa so slovami: Idem vyvenčiť psa, nenápadne vytratili z domu.“ 

Miloslav Polák

Miloslav Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mal som tu napísané, že o sebe nebudem písať nič, ale už som to mnohým, čo som zverejnil vo svojich článkoch, porušil. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu